Update!

Bonjour!

 

Inte skrivit på en stund men det finns tyvärr inte så mycket spännande att berätta om just nu…

 

Min tripp till Frankrike var dock rätt skoj, kommer en liten film så småningom. Lite drifting-action på fabrikens lager, lite skatepark och så besökte vi ett jävligt fräsigt A.M-ställe.

 

Just det, jag & Remi körde ju en liten hoppuppvisning på team-releasen också!

Har aldrig hoppat på en big-air-bag förut, det var kul men kicken (i snö och lagom vert för skidor) var mindre grym. Det var nästan svårt att komma runt på en vanlig flipp.

 

Hursomhelst var det en bra tripp, kul att träffa alla jag kommer spendera större delen av tävlingssäsongen med.

 

Kul var också att självaste Anne-Carro dök upp och berättade stories från förr…

 

Anledningen att jag inte skrivit ett skit på bloggen..? Jag har varit hemma i stockholm och tränat, tränat, ätit, tränat, sovit, tränat och mellan det har jag haft träningsvärk. Och det känns helt enkelt måttligt upphetsande att skriva om "dagens trainerpass eller dagens 2.5mil på längdskidorna".

 

Har avverkat X-antal timmar på trainer, gym, längdskidor och annan själv-plågar-träning. Enda ljusglimten har varit ett pass motocross per vecka annars har det varit ganska så full-on med fys-träning.

 

Nu låter det ju som att jag tycker synd om mig själv…lite kanske. Men det blir bättre sen har jag tänkt!

 

Det känns i af. som att jag börjar vara i rätt okej form redan nu så därför ser jag hårt fram emot kommande månaderna!

 

Den 8e lämnar vi nämligen Sverige (med den galet gula bussen) och åker först en vecka till Frankrike, sedan vidare mot över en månads vistelse i MALAGA!

Sol, dammiga banor och värme!

 

Vi lär nog avverka vart fall två stycken Maxxis-cup race där nere i mars, jag har dock inga större förväntningar eftersom jag fortfarande inte fått min nya bike och det finns risk att jag inte får speciellt mycket åktid på den före tävlingarna, det blir att ta det som det kommer helt enkelt…fast en vinst är en vinst…och jag är sugen på lite utdelning

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid kul att läsa vad som händer,härligt att du orkar skriva för oss nyfikna! lycka till framöver

2010-02-02 @ 10:43:28
Postat av: Simon

Lycka till med träningen dude, posta en bild på nya bussen med stripes!

2010-02-02 @ 13:08:10
Postat av: P Hans V

Hej Robin

Vi följer utveckling av dina franskakunskaper här ifrån skuggan av Hammarbybacken. Coer de balloon.

2010-02-03 @ 16:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0