Säsongen är över!

Det är över nu....

 

Skrev faktiskt en update igår men den försvann i data-världen någonstans så det blir ett nytt försök med huvudvärk efter gårdagens partajj.

 

De flesta som läser vet redan hur det har gått men ja en 18e plats är ett rätt okej sätt att avsluta säsongen på.

 

Mitt åk gick ganska okej, körde för återhållsamt (som en jävla kärring) på öve delen av banan. När jag försökte öppna upp och ladda lite gjorde jag två feta misstag med lite stopp i två vallar som följd så sen försökte jag bara ta mig ned till mål utan att vurpa.

 

Rotpartiet gick rätt bra, jag körde torrdäck till skillnad från många andra och jag tror det var ett rätt bra val.

 

Nu är säsongen (tävlingsmässigt) över för mig och det är dags att börja förbereda sig för 2010 snart.

Närmast åker jag hem till Svedala och skall spela in lite saknat material till S.O.S i Åre kommande vecka.

 

Håller även läger i Nyköping helgen 3-4e oktober! Missa inte detta!

 

 

Overall har jag haft en rätt bra och stabil säsong om man bortser från de två racen i Kanada. Hade varit sjukt kul om jag plockat åtminstone ett par poäng där, då hade jag slutat lite bättre i den totala världscupen (28e plats blev det).

 

Troligtvis sitter jag i en bättre sits nästa säsong och då har jag högre planer.

 

//Rogge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0