Torsda...

Well ännu en dag i solen.

 

Idag gick det ruggigt trögt i början, det kändes att vi gjort en skaplig klättring igår...

 

Hade löpning på schemat i morse, det fick jag klara av på egen hand...

Efter det, 3 timmars cykling idag, fram & tillbaka till flygplatsen. Inga större missöden mer än att jag kände mig ganska matt i kroppen.

 

Vart 8 mil med en del klättring i början.

 

Har fixat en skaplig lycra-bränna på armar & ben, både jag & Matti ser redan förjävliga ut.

 

Tack & hej.

 

R.


Kommentarer
Postat av: Makke

Haha, grymt o-FR å ha lycrabränna! Men grymt att du får vara på Teneriffa å bränna asfalt!

2009-12-11 @ 10:11:04
Postat av: matilda

kul att du får åka utomlands hela tiden då... jag vill också ^^

2009-12-11 @ 14:32:37
URL: http://matildawirth.blogspot.com
Postat av: Sudden

Mata på nu förfan, du kommer ha ruggiga buggar till säsongen!=)

Förresten, imorn är det uringe;)

2009-12-11 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0