Känguru-land

Vad händere fö skit idag då?


Jodå... i morse googlade jag & Kim dh-tracks i området och så gav vi oss ut på jakt med vår mek/chaffis Daniel.

Efter att ha jagat runt här & var hittade vi tillslut ett berg som vi inte är speciellt säkra på om det faktiskt var samma berg som vi tänkt försöka hitta...hursomhelst fanns det en väg upp och vi hittade till att börja med en stig som visade sig vara en kort men rätt grym dh-bana.

Efter en aning mer spejjande provade vi en annan stig som OCKSÅ var ett dh-spår med byggda switch-backs, berms, stenar och annat. Vi körde ett gäng åk tills vi led av hungersnöd och bestämde oss för att dra tillbaka till camp-swede.

Helt klart kommer vi att spendera morgondagen nötandes där!

Väl hemma vart det lunch, sedan lite fin-mek och jag drog ut på en xc-tur. Vart inte så långt som jag hade tänkt eftersom det blir mörkt här vid halv 6-6 och jag ville helst inte hänga ute i skogen när det blivit kolsvart.

Fick ihop 1h & 20 minuters cykling i af.

Nu ska jag & Kim ta tag i lite matlagning tror jag bestämt.

//Rogge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0