Hej då Sverige!

Då var det äntligen just about freakin time att dra!

 

Jag vet att jag har varit värdelös på att skriva här när jag varit hemma men det finns inte så mycket kul att skriva om helt enkelt.

 

Fysträning alá Gunde, gym & möjligen någon timme bmx & motocross som ljusglimt i tillvaron har varit modellen för mitt liv senaste veckorna.

Det är bara att blicka framåt och räkna med att det ska ge utdelning när jag får en nummerlapp på cykeln igen.

 

Hursomhelst! Väskan är packad & klar för en veckas vistelse i baguettens hemland.

 

På schemat då?

 

Team-camp i Mt.Genevre med skidåkning, hopp-uppvisning & allmän team-building. Gött.

 

Sen väntar det två cykel & foto-dagar kring Toulouse samt en heldag på fabriken. Kan det tänkas att Rogge kommer att cykla några varv på Sunn-pumptracken…? Aaa kanske.

 

Ser mest fram emot att träffa alla och sparka igång förberedelserna på allvar.

 

Nya cyklar som ska köras in och även om det i grunden är samma ram som förra året är alla komponenter mer eller mindre nya för mig så det ska bli kul att få lite att bita i!

 

Troligen kommer bloggen att övergå till nåt slags internationellt språk, lämpligen Engelska (franskan är sådär om jag ska erkänna) och jag ska försöka vara lite mer blondinbella med VIDEO-inslag varje vecka men det får vänta en liten stund till.

 

Hej då Sverige.

Kommentarer
Postat av: e-beth

Bonne année et bonne chance!! :)

2010-01-14 @ 00:27:17
URL: http://elisabethengstrom.se
Postat av: Kenneth

Låter nice blondinrogge

2010-01-14 @ 23:08:12
Postat av: Hasse DH

Bra där Mr, kör hårt & ha kul! :-)



/H

2010-02-01 @ 00:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0