Novemberkåsan

Regnet pissar ned och det känns som att sommaren helt plötsligt tog slut?

Jaha vad håller jag på med nu då?



Ska jag vara helt ärlig så blir det inte mycket seriöst downhillande i träningsdagboken för tillfället.


Har mest tillbringat tiden till att cykla xc, löpning och just nu är det motocross på schemat.


Jag var och hojjade en sväng i Skogås & coopdirten med lill-Max i förra veckan, efter att han hetsat ihjäl mig halv om halvt tvingade han mig att både flippa & göra 360s. Jag överlevde och kan tydligen fortfarande hoppa litegrann i af.


I torsdags var det lift i Väsjöbacken så jag var där och tog ett par åk samtidigt som Niklas försökte skrapa ihop lite filmklipp på mig men det var för kasst ljus. Så i lördags gjorde vi nytt försök i solen i min hemliga rock-garden. Tyvärr åt jag grus/sten det första jag gjorde så vi fick avsluta lite tidigare än planerat men klippen kommer här senare i veckan.



Just nu är jag i dalaskogarna och peppar med motocross och xc. Sa jag att det regnar..?


Nu ska jag & Niklas till Rättviks motorstadion på crossträningen där.


Over & out.


R.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan Robin!

Vill bara säga att det är jätte kul att se en bra svensk i Downhill.

Och komihåg att Canberra (var där förra året worldcup) är väldigt mycket pedaler, många föll bort på tiden för att de inte hade ork med trampa i slutet.

Lycka till!

2009-08-18 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0