Update!

Hola, Tjena, hej & välkommen till mitt liv igen...

 

Ni som nu har lust & orkar läsa vill säga..!

 

Så vart ska jag börja? Äntligen fått klart ett kontrakt för 2010 med den support jag tycker att jag faktiskt förtjänar så då gäller det att försöka göra det bästa av situationen.

 

Därför sitter jag just nu och skriver detta på en ö vid namn Teneriffa.

 

”shit vilken jävla glassare, redan utomlands & cyklar downhill på dammiga banor”-tänker ni...

 

Om det vore såväl.

 

Jag är på ett rent landsvägs-läger ihop med finlands Matti Lehikoinen, vi har 4-5 timmar landsväg per dag fram tills söndag då det är vilodag. Solsemester..jo...det är ju faktiskt sol & varmt för tillfället.

 

 

Planen är väl att komma hem till Sverige med en jävulsk-grundkondition att bygga på under kommande månaderna och förhoppningsvis ha ett rätt schysst försprång i de tidiga tävlingarna.

 

So far so good, cykeln kom med på flyget, jag har klarat början av träningsveckan och känner mig rätt okej, det lär jag inte göra när jag stiger på planet hem...

 

Idag har vi gjort en sju-h-vetes klättring på 2100 meter, det känns!

 

Börjar bli sugen på att komma igång med dh-träningen snart men det kommer att få vänta tills efter jul & nyår någon gång.

 

På återhörande.

 

R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0